Olympische Spelen - Reisverslag uit Peking, China van Pieter Krijne - WaarBenJij.nu Olympische Spelen - Reisverslag uit Peking, China van Pieter Krijne - WaarBenJij.nu

Olympische Spelen

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg Pieter

19 Augustus 2008 | China, Peking

Afgelopen vrijdag ben ik aangekomen in Peking. Eerst met de ondergrondse naar het hotel. Het nieuwe metronet is razend efficient. Ik zit een in low budget hostel, waar veel Olympia bezoekers verblijven. Ans, die ook in Peking is, heeft gezorgd voor kaarten. Zodoende kunnen we een aantal evenementen bezoeken. Volleybal, hockey, atletiek. Gisteravond zag ik het wereldrecord polstok hoogspringen verbeterd worden tot 5.05 meter. Dat was echt het hoogtepunt van de avond. Vanavond gaan we naar voetballen. Het is heel druk, maar niet vervelend druk. De Nederlanders die ik in actie zag, vielen wat tegen. Maar toch zijn er flink wat medailles te vieren. In het Holland Heineken Huis is het beregezellig en daar werden de vrouwen 4x 100 m gehuldigd voor hun goud.

  • 22 Augustus 2008 - 13:55

    Andra:

    Zo Pieter, en vandaag alweer een feestje in het Holland Heineken Huis! Ook de dames hokey, net als waterpolo, het goud in de hand!!!! Yeahhhh!!!!
    Veel plezier met groet uit Drachten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Op bezoek bij onze lodge in Zuid-Afrika. Zie www.naarzuidafrika.com

Recente Reisverslagen:

13 November 2011

weer thuis

27 Augustus 2008

Panda's

24 Augustus 2008

Zomerpaleis en zo

19 Augustus 2008

Olympische Spelen

03 Augustus 2008

Back home
Pieter

Actief sinds 06 Mei 2008
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 12308

Voorgaande reizen:

22 Juli 2008 - 03 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: